onsdag 16 mars 2011

Borde ha utnyttjat gästrummet...

Trodde att jag skulle slippa m`s sjukdom men det sket sig, fredag morgon kände jag att nu är det kört. En sväng till jobbet och sen efter att ha fått i mig lite tabletter efter lunch kände jag att det var lika bra att kasta in handduken.

Testade en dunderkur mot halsont:

Ingefära + citron i juice-centrifugen + honung som jag värmde, reaktion:

FY FAN VAD STARKT!

Lördag blev sömn hela dagen förutom när jag handlade mer I/C, kände mig pigg när jag tog på mig kläderna men efter att ha gått till ICA så hade jag en max-puls som brukar komma efter intervallkörning.

Söndag kändes halsen bra men det var inte långvarit, blev sämre mot kvällen igen efter några timmars arbete.

Måndag, tisdag och onsdag har jag sovit bort, känns som jag har liggsår.

Vad händer till helgen?

Det blir inte seedningsloppet, kan inte utsätta mig för det med risk att jag drar på mig något annat. Avbokade hotellet och använde pengarna till att köpa ett par nya skor (tycker att jag var värd det). Få se hur det blir att springa live med dem.


Funderingar inför nästa år

Kanske skulle avverka detta år först men det går ju inte att förundras över dem som sprang Skövde 6-timmars. Man kanske skulle ta sig ann den utmaningen nästa år, äh drömde nog för mycket under feberpåverkan.

Åter till verkligheten

Ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner med jobb och träning, träningen får nog vänta några dagar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar